halvfabrikat

 

Kycklingkebab m. ris, morot, cocktailtomat & yoghurtsås m. basilika & vitlök.

Jag brukar inte äta halvfabrikat sådär värst ofta, det är ju trots allt mycket godare att göra det själv från grunden.
Men ibland brukar jag äta den här kycklingkebaben som kommer från Lidl och den är god! Dessutom har den rätt bra näringsvärden! (Bl.a. 3gr fett/100gr, kebab brukar ju annars ha ganska hög.) Det negativa är bara att den innehåller mycket salt - men så äter jag den ju inte varje dag heller! Ibland är det skönt när det går snabbt&smidigt!

Kommentarer
Postat av: Cornelia ♥

Ja jag har testat med havremjölk, och det funkar inte! Ta vanlig lättmjölk, baristamjölk eller sojamjölk. Dom skummar bäst!

Hoppas du lyckas :) Kram!

2009-01-28 @ 15:17:43
URL: http://annacornelia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0