Sommaren


Jo.. jag vet att det var längesen jag bloggade, har inte haft så mycket rutiner när jag inte varit hemma på hela sommaren.
Sommaren har bestått av lite jobb, men de sista sex veckorna var det semester och ledigt. SKÖNT!
Vi var ute på semester i två veckor i Finland, Estland och Lettland. Ska nog se till att få fram lite matbilder från sommaren också. Bara för att jag inte bloggat så kan man inte påstå att jag inte fotat nån mat! :)
Semestern slutade med att jag sprang tjejmilen i söndags, eftersom det var mitt första lopp så tänkte jag inte ha allt för stora krav. Tänkte att det kanske skulle bli trångt och gå sakta med allt folk. Dessutom sprang jag utan musik vilket jag i stort sett aldrig brukar göra om man inte batteriet i mp3n tar slut =) Målet var att komma in under en timme, men insåg efter ett tag att 55min skulle nog kunna gå. Kom sedan i mål på 54,17.
Så nu får väl nästa mål bli under 50!
Har varit dålig på att blanda olika pass innan, men nu ska jag försöka blanda intervaller, snabbdistans och långpass för att springa snabbare istället för att bara springa på!
Skulle helst påbörja springprojektet redan nu, men jag är sjuk(förkyld/halsont) så det blir till att vänta!

Nu ska jag återgå till mina pluggstudier om Retinoekvivalenter, vitamin D, E och K.
När man är student får man minsann plugga på även om man är sjuk, ingen annan kan ju göra jobbet åt mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0