Pannkakor



Kom på att jag måste ju blogga om pannkakorna som jag skrev att jag skulle göra igår.
Jag gjorde enligt ett recept från den här bloggen. Men istället för havregryn hade jag
grynblandning eftersom det var de grynen jag hade hemma!
Till hade jag äpple, jordgubbar och nektarin. Keso blandat med yoghurt och vaniljpulver.
Vaniljpulvret är ungefär som nermalen vaniljstång(tror jag), hur praktiskt som helst!

Pannkakor med havregryn
4 ägg
6dl mjölk
2 dl fiberberikade havregryn
2 dl grahamsmjöl
En nypa salt.

Vispa samman, låt stå en stund och grädda sedan pannkakorna.

Kommentarer
Postat av: okänd man

lägg upp en bild på din frukt. Gör det.

2008-09-06 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0