pluggdag

image20image21                                                  image22


Frukost:
Rågfras med citronyoghurt, knäckemackor med keso, avokado, kalkon och groddar + äpple. Ingen gröt till frukost idag!
Lunch: Linsgryta med coleslaw. (Coleslaw var med vitkål, äpple, purjolök och sås med yoghurt, senap och lite andra kryddor. Jag vet egentligen inte alls vad en coleslaw "ska" innehålla..)

Förutom detta har jag ätit en massa annat(kvarg m. kakao, banan-chokladglass, rabarber, melon, mer knäckebröd.. )Jag har nog ätit mer än jag pluggat idag alltså. Och till på köpet har jag bara suttit framför datorn och läst om mjölk och mjölkprodukter hela dagen och inte satt mitt huvud utanför dörren. Fast det kan det ju eventuellt finnas tid till sen, dagen är ju faktiskt inte slut än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0