pasta med cayenneräkor

568500-1

Nu har maten lagats. Gott!! Lite mycket cayenne kanske, fast det var nog mest när jag bara åt sås.. Var ju tvungen att smaka på Oatly iMAT ordentligt! Räkor, lök, tomater, cayenne och oatly mat var det i såsen. Det här kommer vi definitivt göra igen, nästa gång ska det nog testas med ananas(magnus förslag, han som inte ens gillar frukt i mat!) eller äpple(mitt förslag) i! För övrigt måste jag säga att det var magnus som hittade på receptet(jag hittade bara på att vi skulle använda oatly..), cred till honom!

nu ska det ätas ananassplit till efterrätt, men inte som pinnglass utan som "vanlig" glass som man äter med sked. Hittade den som nyhet i affären, gräddglass med ananassorbet. Låter ju hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0