matlaboration

Idag hade vi matlaboration med tema kyckling, ägg, inälvor och chark i skolan. Min och min labbkompis jobb var att göra en paj med potatis i skalet, den blev jättebra. det ska jag definitivt göra hemma snart igen!
'

en av de andra grupperna gjorde levergryta, första gången någonsin jag åt inälvsmat och det lär nog inte bli någon favorit i fortsättningen heller..
 
Jag var ute och sprang imorse och sen jag gick jag hem från skolan och nu känns det inget bra i benhinnorna, precis om när jag var tvungen att vila någon vecka i januari..det vill jag inte vara med om nu igen när det är så fint väder och mitt gymkort dessutom gått ut!

Jag ska jobba hela helgen så jag hoppas det inte blir allt för bra väder för nu är det ju ännu tråkigare att jobba.. men jag har i alla fall gjort i ordning en (förhoppningsvis) god lunchlåda så att jag har något att längta efter imorgon. Det blev ris som jag hade i kylen wokat med zucchini, selleri, paprika, lök, ärtor, majs, ajvar och soja, dvs. det mesta jag kunde hitta i kylen i en stor röra.





Den här bloggen har visst bara handlat om mat hittils, det kommer den nog göra i fortsättningen med.. jag och mat hör ju trots allt på något sätt ihop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mat är bra!

Och gud vad du tar fräsiga bilder! värsta fotografen ju!

2008-05-16 @ 23:52:58
Postat av: labbkompisen.

Haha, jag var så fundersam över att du inte skrivit ditt namn när du kommenterat min blogg att jag glömde skriva i när jag kommenterade din! Kommentaren ovan är från mig!

Nu ska jag iväg till jobbet! Hoppas att du har det bra på ditt!

2008-05-17 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0