knäckemackor

image16image17


Havregrynsgröt med massa äpple och kanel, knäckemackor med avokado och keso.
Jag äter ganska mycket gröt till frukost.. men det är ju så mättande, gott och bra!
Borde äta mer än detta, men mina knäckebröd är slut.. måste gå och kollai kylen efter något annat..
Sprang äntligen i morse och fort gick det.. snittpulsen låg på 157. Brukar egentligen försöka ligga under 145 på morgonen och helst ännu lägre. Men det var så längesen jag sprang så det var mycket skönare att springa på tyckte jag! Inte det bästa man kan göra att springa sådär på morgonen med ett halvt äpple i magen kanske, blir ju alltid problem med maten om man tränar på morgonen och inte vill gå upp klockan fem typ.
Nu måste jag springa till spårvagnen så jag lyckas komma i tid idag!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad kul att höra, nu blir jag glad! :)
Ooh din blogg verkar vara i min smak med...avokado och keso, mums!

2008-05-21 @ 15:39:53
URL: http://dagensmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0