kaffe

Det var längesen jag var så trött som jag varit idag, detta trots att jag sov till halv nio(ovanligt för mig) och då hade sovit i nästan tio timmar(!). Jag har aldrig gillat kaffe men idag gjorde jag ett tappert försök med hälften kaffe, hälften mjölk. Det gick bra i början när det mest var mjölk jag fick i mig, sen blev det värre men ändå okej..så jag tror nog att jag kanske börjar lära mig! Hällde i sötningsmedel sen och då gick det lättare, för allt sött är ju liksom gott.. Imorgon ska jag försöka till frukost också, om jag lyckas komma ihåg det.(Kanske snarare om jag vill komma ihåg det då..)

Nu börjar snart High Chaparall, det enda sevärda på tv idag!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Mer mjölk! 50/50 är för tanter med hår på bröstet. Vi söta små flickor med känsliga smaklökar behöver minst 75% mjölk för att lära oss!
(mjölkfrämjandet hade hoppat högt av förtjusning över den meningen!)

Våga testa riktigt socker också! Jag vill tro att det är godare...

2008-05-19 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0