jobbgrejer

image38

Wok m. kyckling, paprika, lök, morot, selleri, vitkål, kokosmjölk. Enkelt och gott!
Pluggandet går framåt, men det är sjukt segt att sitta inne när det är så fint väder ute och
det där med att sitta ute och plugga det funkar bara inte.

Idag har jag fixat andra bra jobbgrejer också. Det jobbigaste som finns är att ringa till folk som kanske vet vem man är och undra massa saker. Eller det är mest inledningen som är jobbig, ska man presentera sig eller inte?
Denna stora fråga.. men nu är det gjort! Och två softa gåbredviddagar à 8 timmar blir det trots att jag jobbat där förut, kommuner är inte de mest ekonomiska ibland alltså. Men skönt för mig och antagligen skönt för alla andra som jobbar där så egentligen är det ju bra.

Nu ska här läsas om vilket matfett som är bäst vid olika situationer. Måste köpa smör nån dag och steka i nånting som inte tar upp det, har nog aldrig stekt i smör vad jag minns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0