fettfri majonnäs

image25image26

Nu ska det ätas räksallad(räkor, quinoa, tomat, gurka, isberg, vitkål, purjo, yoghurt, fettfri majonnäs, timjan)
Köpte fettfri majonnäs på hemköp nu precis, dels eftersom det var halva priset på den(man är ju smålänning..) och dels för att jag blev nyfiken på om det överhuvudtaget smakade majonnäs. Svaret är nog att det gjorde den faktiskt, fast jag kan inte påstå att jag brukar äta vanlig majonnäs så jag är nog en rätt dålig bedömare.



Energifördelningen på maten var dock inte den bästa, massa massa protein som jag redan äter för mycket av. Detta eftersom quinoa innehåller ju också massa protein, men nu var jag faktiskt sugen på det!
Och jag ska faktiskt äta med bröd och avokado, så då blir det nog okej.
Nu är det eurovision för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

tänk att majonnäs utan fett får heta majonnäs... blir det inte bara äggula kvar om man tar bort fettet?

Och du anar inte vilken fräsig quinoasallad du hade fått om du kommit på sittningen! det går fortfarande att köpa biljetter på slug om du är sugen, kan ju avslöja only for you att vi sålt ungefär 65 biljetter totalt, varav 0(noll)i vår klass än så länge!

2008-05-22 @ 22:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0